Váš život patrí len Vám

Za stav súčasného spoločenského myslenia nie je zodpovedný nikto iný ako my – ľudia. Väčšina sa mentálne nastavila tak, že musí viesť neustály boj s tými ostatnými, byť lepší, úspešnejší, krajší, bohatší…skrátka byť na inom stupienku ako tí ostatní. Ak niekto nekráča ruka v ruke s presvedčením, že najdôležitejšie je byť lepší ako tí ostatní – aj keď bohužiaľ iba navonok, je považovaný za človeka, kto vlastne v našej spoločnosti ani nemá čo robiť.

žena v červených šatách

Je až príšerné, ako dnešní mladí ľudia chcú byť navonok ako filmové hviezdy, najdôležitejšie je pre nich vyzerať – byť nastylovaný od hlavy po päty, ukazovať sa v drahých veciach, s drahými mobilmi a všetkými dostupnými technológiami. Detstvo detí skončilo akosi skôr a súčasná mládež má úplne iné priority no žiaľ nie tie, ktoré sú skutočne pre život dôležité. Staršia generácia tomu prestáva rozumieť a tá mladšia sa snaží prispôsobiť, pretože nechce byť v skupinke, ktorá nemá v našej súčasnej spoločnosti miesto. Byť rozumný, ľudský, úprimný, láskavý s inými prioritami ako sú tie „konzumné“ už dnes asi nie je v móde a ak niekto taký je, má to ťažké. No nemalo by to byť skôr naopak? Každý chce niekam patriť tak sa radšej prispôsobí väčšine, akoby bol nebodaj na posmech čo je skutočne veľmi smutné.

žena v prírode

Ľudia myslite hlavne na to, že je to Váš život. Že žijete život, ktorý je o Vás a Vašom šťastí nie o tých, ktorí sú okolo Váš. Dôležitá je Vaša spokojnosť a úsmev na tvári bez ohľadu na to, čo si o tom myslí okolie. Ak ste spokojní aj bez super moderného oblečenia a drahého mobilu, zostaňte taký. Ak niekam idete, je len na Vás čo si oblečiete – v prvom rade sa musíte dobre cítiť Vy, nejdete von predsa preto, aby ste robili radosť niekomu inému ale v prvom rade sami sebe. Myslite na to, že priority a šťastie sú skryté v niečom úplne inom ako je oblečenie a falošný úsmev na tvári len preto, aby Vás ľudia mali radi. Žijete život, ktorý je len Váš a starajte sa o neho tak, aby ste mohli pokojne zaspávať a nemuseli rozmýšľať nad tým, prečo Vás ľudia majú radi.